Met onder andere
Wolfmother kwam de
Led Zepplin-achtige rock ineens weer op de grote podia te staan.
Roadrunner heeft nu een band binnengehaald, die eigenlijk meteen daaraan doet denken. Maak kennis met
The Parlor Mob via hun
myspace site. De band tekende onlangs bij Roadrunner en bracht al eerder een EP uit. Deze EP is
hier in zijn geheel te downloaden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.