Daniel Stanush, gitarist van
The Panic Division, heeft besloten de band te verlaten. De band laat in een bericht weten dat er geen negatieve factoren waren, maar dat Daniel een ander pad wilde volgen. De band is momenteel op zoek naar een nieuwe gitarist.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.