Sean Farber, die de vocalen verzorgde bij
Daath, heeft de band verlaten. Daath is nu op zoek naar een nieuwe zanger. De band bracht dit jaar nog de CD "The Hinderers" uit via
Roadrunner en speelden onder andere op Ozzfest. De band is van plan om begin 2008 weer de studio in te duiken voor het volgende album, dat nu al de titel "The Concealers" draagt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.