Jack Berglund, gitarist van
Orange, heeft de band verlaten. Berglund was één van de oprichters van de band zo'n zeven jaar geleden. De band gaat verder en zoekt nu dan ook een nieuwe lead gitarist. De band bracht vorig jaar het album "Escape from LA" uit via
Hellcat Records.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.