Nieuwe track Inhale Exhale online
Inhale Exhale
heeft een nieuw nummer
online
gezet. Het gaat om de track "It's myself vs. being a man". Het nummer is afkomstig van het album "I swear...", welke op 10 juni uit komt via
Solid State
.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.
‹
›
Homepage
Internetversie tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.