De New Yorkse hardcore/metal-formatie
Recon heeft zojuist drie nieuwe tracks op hun
MySpace geplaatst. het gaat om de nummers "Armageddon", "Deceiver" en "Viper City", allen afkomstig van hun aankomende album. De band brengt deze zomer haar nieuwe album "Welcome to Viper City" uit. De release moet vanaf 8 juli in de winkels liggen. Specifieke release data voor Europa zijn niet genoemd.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.