Destroy The Runner heeft laten weten momenteel bezig te zijn met het schrijven en opnemen van nieuw materiaal. De band belooft in een blog op MySpace dat er zeer binnenkort nieuwe muziek van ze te horen zal zijn.
Destroy The Runner bracht vorig jaar april nog het album "I, Lucifer" uit via Solid State Records. Enkele tracks hiervan zijn te beluisteren via de onderstaande link.
http://www.myspace.com/destroytherunner
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.