Mae zal op 22 september de CD/DVD "(m)orning" uitbrengen. Dit doet de band via het eigen label
Cell Records in samenwerking met
Tooth & Nail Records. "(m)orning" is de eerste release uit de trilogie "(m)orning", "(a)fternoon" en "(e)vening". Op de DVD staat een documentaire van een half uur over het afgelopen jaar van de band en het werk dat zij deden voor het goede doel.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.