Omdat Zakk Wylde met
Black Label Society op tour is zal Gus G. van
Firewind de gitaar op het podium hanteren tijdens een optreden van
Ozzy Osbourne. Op enkele sites was dit bericht niet geheel duidelijk naar voren gebracht waardoor speculatie ontstond over de positie van Wylde binnen de band.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.