Bassist Andy Laux uit de originele line-up van
Warbringer is terug bij de band. Laux is te horen op het eerste album "War without end", maar kon niet met de band op tour omdat hij nog op de middelbare school zat. Nu hij anderhalf jaar later klaar is met school is hij terug in de band.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.