Toetsenist en bassist uit Dimmu Borgir
Metalstorm.ee meldt dat toetsenist Øyvind "Mustis" Mustaparta de band Dimmu Borgir verlaten heeft. Volgens de site schreef de toetsenist op zijn MySpace dat hij geen credits kreeg voor de nummers die hij schreef voor Dimmu Borgir. Hij zou op onderzoek uit zijn gegaan hoe het precies zat en zou daarna een sms hebben gehad met slechts "Goodbye" geschreven, verder geen discussie. Vervolgens zou ook bassist Simen "ICS Vortex" Hestnæs onstlagen zijn uit de band.
De blog is ondertussen verwijderd van de MySpace van Mustaparta, maar is nog hier te lezen. Dimmu Borgir heeft de volgende statement uitgebracht:
"We regret to inform you that we have parted ways with both I.C.S. Vortex [bassist] and Mustis [keyboards]. However, we do want to make it perfectly clear that the creative force in the band is highly intact, perhaps even more so than ever. With that being said, we're currently working on our next album and are excited to start a new chapter in the legacy that is DIMMU BORGIR."
Geen opmerkingen:
Een reactie posten